reklama

Modlitby 24-3 v Michalovciach

Tento blog je venovaný všetkým tým,ktorý sa zučastnili na 24 hodinových modlitbach v Michalovciach.Ak maš nejake slova k tomu všetkemu,čo sa tam dialo tak môžeš reagovať,čo budem veľmi rád.Verím,že si bol cez to požehnaný.Michalovce patria Bohu!!!! Tešte sa mafiani,podvodnici a cudzoložnici,Boh pride k Vám prečistit Vaše srdcia pretože su plne tmy. Pre iných len krátke svedectvo o mojom živote.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (52)
Obrázok blogu

Boh ma niečomu veľkemu naučil.Že to nikdy nesmiem vzdať.Pamatam sa ,ako som sa snažil zastaviť jedneho vraha.Mam sesternicu,ktorá mala dve krásne deti a jeden blazon ich zastrelil a potom seba.

Písalo sa o tom v novinach a televizie sa trhali o šokujuce obrázky z tejto Tušickej tragedie.Toho vraha som sa snažil zastaviť a to sms-kamy,modlitbami a listami za stierače jeho auta.Snažil som sa snažil,ale nič to nepomohlo.2 týždne som sa s toho nevedel spamätať,čo urobil,ale život ide dalej a ja som sa s Božou pomocou znova postavil na nohy.Je jasne milí priatelia,že život sa s nami častokrat nehrá.Predsa však je tu niekto o koho sa mame oprieť.Boh ma miluje a to ma hreje pri srdci,nech sa deje ,čo sa deje.Pred 8 rokmi som sa nakazil v nemocnici na hepatitidu C.Mal som neuveritelne problemy a castokrát mi bolo veľmi zle.Poprosil som všetkých mojích veriacich priateľov,aby sa za mna modlili.Po asi roku mi to zazračne zmizlo a doktori sa čudovali,že po hepatitide nie je ani stopy.Urobili daľšie a dalšie vyšetrenia,ale nič nenašli.Bol som veľmi šťastný a doteraz ďakujem Bohu,že ma uzdravil.Chcem Vám všetkým povedať,že sa musite vždy znova postaviť a isť s Bohom aj napriek prekážkam.Víťazstvo je totiž vždy naše a my sa nemame čoho báť.Neboj sa ľudí,ale maj odvahu,aku mal Ježiš.Nebál sa povedať aj tvrdé slová a nebal sa nikoho , pretože vedel,že za ním stojí Boh.Vierou a modlitbou mal v sebe silu,ktorá lámala opilcov a podvodníkov a smilnice začali žiť čistý život.Preto aj my sa musíme modliť a veriť,že to dopadne dobre.To všetko je v naších ustách a našej viere.Nech ťa Boh požehná.Ammmen

Peter Valo

Peter Valo

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Never give up !!!!! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu